bloggstart nummer 3

ska jag orka upperätthålla ett bloggande utan pauser på flera veckor denna gång, kanske,förmodligen inte..
men bloggar är bra,men för vem,jag bloggar för mig själv,tidsfördriv eller dagboks-subsitut, kan alltid vara roligt att läsa om sommarens påhitt och utflykter när man fryser häcken av sig efter en dag i pulkabacken(?) jag iallafall,här kommer Emma att skriva rader om kärlek,förväntnigar och bus, jag ska försöka undvika ämnen och känslor som inte bör eller ska belastas på andra, för alla hatar vi ibland och tycker livet och människor runt omkring är piss,men jag ska iallafall bespara mina eventuella läsare sådant trams


Frid
!

Kommentarer
Postat av: emma

aaw emma.. fin du e =)

hoppas allt e bra med er.

pussen o kramen!

2009-07-06 @ 21:14:05
URL: http://familjensthlm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0