Ett tapert försök...

Sitter på golvet hemma i vardagsrummet,med mina högtalare staplöade på varndra, ur dem flödar Mano Chao i hopp om att de ska ge mig den energin,nekatrinen jämte mig inte har gett ännu..
En kopp soppa en nekatrin och ett kort blogginlägg är vad jag hinner med innan jag trampar mot jobbet igen..
hann med ett kort samtal med Lilla Bus,och det gjorde att jag kan uthärda några dagar till utan att hon är här hemma, hon är med sin pappa denna veckan, och skulle kommit hem lördag kl 12 men de skulle åka till tosselilla på lördag så hon kommer npgot senare :( men jag får försöka att inte längta sönder mig.. har inte träffat henne sen i fredags..s¨å nu börjar det bli riktigt tråkigt och alldeles för lungt här hemma..

Nu var det nog exakt vad jag kunnde lägga i tid på att blogga,hej nekatrin och ner med soppan nu drar jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0