Hemkommen

ja,nu är 7timmars arbete utan rast avklarade, nu åtestår ungefär lika många timmars sömn innan mina fötter stoppas i mina jobbaskor för att trampas runt på plan 2 i ytterligare 8,5 timmar, neä jag är inte alls bitter,snarare tacksam att jag har ett jobb,ty det är inte alla som har det i dessa tider, men gud vad jag skulle uppskatta att strosa runt barfota på någon mysig festival (då är det öland roots som ligger närmast i tanken, och tro mig ,dit ska jag! och en resa till vimmerby och pippi långstrump med lilla bus, så summan av kardemumman är väl ändå,att denna sommaren är rätt bra ändå..

Nu är jag trött,en dusch,en bit mat och min goa säng







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0