var finns min själsfrände?

känns som om allt "dejtande" bara leder till att jag kommer längre och längre ifrån det jag verkligen vill ha.egentligen kräver jag inte så mycket, ett stort hjärta och en fri själ,men det tycks inte vara så lätt.det finns alldeles för många faktorer som gör människor till bundna och dömande mot sin omvärld,han jag möter ska inte bara kunna älska mig,utan sig själv,världen och livet,så var finns du?min andra hälft som gör mig hel så att kärleken kan flöda fritt(?)

jag ger alkoholen en chans till att finna honom,här i denna lilla staden i en dimma av kemikaliker och popmusik (?)
mest för Mads skull ;) haha

Elsa Lykke är våran nya familjemedlem,min och Leahs,hon är en perserfluffkatt på 3 1/2 år,supergo och fin på alla sätt, en liten hårig lillasyster till Leah och sällskap till mig när leah här hos sin pappa varann vecka.
kommer lägga ut pics på Elsa Lykke & en annan hårig sak,min nya look,dreadsen är bortplockade för ett tag,måste låta håret vila,sedan ska det få växa ut och bli till kärleksfulla dreads igen :)

så håll era tummar,att han finns där ikvällm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0